Доброго часу доби !!!
Цікавить питання робота варіатора на Авто ВАЗ 2103 (Карбюратор, Електронне запалювання, ГАЗ Бензин)
Умови - можливе керування варіатором УОЗ на авто з відключеною механікою
-з відключеним вакуум коректором
-та закупореними центробіжними кулачками УОЗ
(відімкнута вся механічна частина, з трамблера знімається лише імпульс ВМТ, та роздає іскру на свічки)
Питання
1) Варіатор зможе забезпечить на всіх оборотах встановлений програмою (або вручну) УОЗ ?
2) Варіатор зможе автоматично переключатись на різні режими ГАЗ Бензин в залежності від палива (живлення від ключа запалювання Режим бензин, перехід на ГАЗ сигнал від кнопки газового обладнання або клапана редуктора) ?
Адже якщо Ви рекламуєте такий електронний девайс то получаеється що можна забезпечить роботу двигуна електронікою, яка буде набагато краще керувати УОЗ, ніж механіка. Відпадають проблеми з іржавінням центробіжних кулачків УОЗ, з поганою роботою вакума УОЗ.
Варітор вмсіто вакуум коректора і центробіжних кулачків ВАЗ
- Роман з Яготина
- Новичок
- Сообщения: 1
- Зарегистрирован: 02 апр 2016, 22:20